Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

S poreznim nadzorom sam još na prvoj klapi, ništa se nije pomaklo s mjesta osim što su me u međuvremenu ponovno tražili jedne te iste dokumente. Pitam se koliko će godina trajati nadzor Agrokora ako moj traje ovoliko dugo - više od dva mjeseca!? 

Porezni nadzor mojega PDV-a u mojem malom obrtu za građanina neke nebirokratizirane države spadao bi u rubriku Vjerovali ili ne. Naime, u cijeloj knjizi primitaka i izdataka u 8 mjeseci ja imam 50-60 stavki. Radim i naplaćujem po projektu, tako da nemam velik broj ulaznih računa i primitaka, tek nekoliko godišnje. Isto tako, nemam ni velik broj izlaznih računa i prijavljenih izdataka, jer prijavljujem najnužnije, uglavnom režije. Dva-tri puta u 5 godina prijavila sam komad namještaja za kućni ured i dva-tri sredstva za čišćenje. Inače mi to nije bila česta praksa, jer nemam previše vremena za knjiženje svega i svačega u troškove. Sada sam ih knjižila i sada se zbog toga provodi porezni nadzor nad mojim PDV-om koji bi mi trebali vratiti, koji u 8 mjeseci iznosi cca 1500 kuna. I to traje već više od dva mjeseca. I tko zna do kada će. A moj PDV ostaje zablokiran, čak i ovaj dio iz razdoblja koje se ne nadzire.

Čekam njihovu kaznu (jer još nisam čula da nekoga nisu kaznili - osim po pekarama gdje se vrti ogroman novac pa su za to nagrađivani), a tada namjeravam zatvoriti obrt, nastaviti raditi na crno i prestati plaćati ikakva davanja ovoj državi. Također, prijavit ću se na burzu ako imam pravo na naknadu. Ne zato što mi je taj novac s burze potreban, nego tako da stvorim dodatni trošak državi koja me bez razloga tlači.

Kažem, radit ću na crno - to je kolokvijalno rečeno, jer sa svojom djelatnošću mogu raditi putem raznih ugovora o djelu. A kad bi i bilo na crno, ne bi me grizla savjest, jer u ovu državu cijelo vrijeme unosim devize, a da mi ona nikada ni u čemu nije pomogla i zato im ne želim dopustiti da mi još i izmišljaju kazne, a ja da moram raditi noćne smjene da bih namirila njihov prekobrojni aparat.

Tag(s) : #birokracija, #porezni nadzor, #obrti, #ODLAZAK, #PDV, #apsurd, #nesigurnost
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe: