Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

Da, gotov mi je porezni nadzor PDV-a,... u mome malom obrtu,... nakon više od tri mjeseca. Najprije sam bila malo u čudu što mi nije određena nikakva kazna, nego su mi samo rekli da mi neće vratiti prijavljeni povrat PDV-a u vrijednosti 1432,00 kune, međutim, moje čuđenje je raslo svakim novim dopisom iz porezne. Naime, nekih mjesec dana nakon završetka nadzora dobila sam rješenje da moram uplatiti tih 1432 kune u državni proračun. Dakle, sada opet moram pisati žalbu, jer traže od mene da im uplatim PDV koji je plaćen još u dućanu pri kupnji artikala na koje se odnosi. Meni taj PDV nije vraćen, jer je odlučeno da mi neće biti vraćen, a traže od mene da ga ja uplatim njima!!!!! U totalnom sam čudu, tako da sam sama sebi bila glupa dok sam pisala žalbu, jer obuzeo me osjećaj da je sve možda skrivena kamera.

Opet svoje dragocjeno vrijeme moram trošiti na gluposti. Jednostavno se toliko toga nagomilalo da ni ovaj blog nisam dugo pisala. Jednostavno nisam imala vremena. U međuvremenu sam frendicu otpratila u Irsku, prije toga joj pomagala oko pronalaska posla... Ovdje se nepravilnosti, problemi i birokracija gomilaju na tjednoj bazi i tome jednostavno nema kraja. Kad razriješim jednu nebulozu, pojavi se druga...

Voljela bih kad bi ovo pročitala naša predsjednica, ona mi jedina među vladajućom strukturom djeluje ozbiljno zainteresirana za opstanak ljudi u ovoj zemlji. Kroz koji dan pisat ću o kriminalu u državnim službama iz prve ruke. Ovaj puta radi se o katastru i DGU, o slučaju prijevare koji mi se desio ovih dana. Uhvatio me užas, jer razmišljam o tome koliko su ljudi ovako već prevarili. Međutim, ovaj put su naišli na pogrešnu osobu i neću stati dok ne izvršim deratizaciju u njihovim redovima. Sada sam toliko umorna od svega da trenutačno nemam snage o tome pisati, ali narednih ću tjedana objaviti neki mail na koji mi se ljudi mogu javiti ako imaju slične probleme. Radi se o manipulaciji kućnim brojevima...

Imam osjećaj da se već nekoliko godina borim s institucijama, branim se od njih da me ne opljačkaju i ne oduzmu mi temeljna prava,... umjesto da mi budu potpora.

Tag(s) : #prevare, #birokracija, #iseljavanje, #porezni nadzor, #krađa, #apsurd
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe: