Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

Ovo pišem prije nego što otpratim frendicu na razgovor za posao u Irskoj, zato ću biti kratka. Dakle, jučer je savjetnik gospođe Ministrice izrekao rečenicu čije težine mnogi nisu svjesni, vjerojatno ni sama gđa. Murganić: Izumiremo!". Kao što sam već napomenula, opasnost leži u tome što to izumiranje nije vidljivo nekome tko se nalazi u milijunskome gradu, ali u manjim gradovima i selima lupa u oči fluorescentnom bojom.

Demografske mjere ne bi se trebale sastojati samo u dijeljenju milostinje, nešto malo novca, nekakvim privremenim neodrživim potezima i sl., nego bi se u većoj mjeri trebale usmjeriti na povećanje plaća i, naravno, smanjenjem birokracije koja nas guši. 

Moj porezni nadzor je prototip birokratske nakarade - još nije gotov!! Nakon više od tri mjeseca moj novac od PDV-a stoji blokiran (što je s kamatama!!?), a k tome nisam sigurna hoće li mi izmisliti neku kaznu, tek toliko da opravdaju svoje postojanje i ovo bespotrebno i besmisleno navlačenje tijekom mjeseci zbog 1500 kn na godišnjoj bazi!! I to mene koja dovlačim novac iz inozemstva. 

Danas pratim prijateljicu na taj razgovor i čekam odgovor iz porezne pa da, ovisno o rezultatu, i ja dignem sidro i taj novac, koji iz inozemstva dovlačim, u inozemstvu i potrošim.

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe: